TVD, musik och plugg

Måste egentligen plugga men jag bloggar lite istället nu. När jag kom hem gjorde jag en liten fruktsallas med äpple och banan med lite musli och honung på, mums! Nyttigt och gott. Nu har jag inte gjort så mycket mer än att lyssnat på musik och kollat TVD. Nu ska jag nog plugga. Bloggar säkert mer senare! ♥
 
 


Irini Vanessa Argiri

Tittar på det just nu! När gör jag inte det.. haha. Ligger i början på säsong 4, själv? Började titta för någon vecka sen :)

Ville också påminna dig om att veckans blogg utses imorgon så vill du skriva ett inlägg om tävlingen på min blogg så är det bäst att du gör det idag, lycka till! :D

2013-03-15 / 19:08:20
BLOGG: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback