Missguided

God morgon, fast nja inte en så god morgon är mest bara trött och vill hem och sova i min sköna säng. Idag är det en lång dag i skolan och ikväll är det dans igen, förra veckan fick jag en sådan träningsvärk så jag hade ont jätte länge. Men skönt är det då vet man att man i alla fall tar i! Sitter på SO men inget blir direkt gjort. Jag sitter bara och kollar på olika examen klänningar på olika sidor. Kan vara bra att kika lite i tid. Har hittat en sida som jag börjar gilla allt mer och mer (HÄR). Kika in vet ja! Nu ska jag återvända till mitt och hoppas på att denna skoldag kan gå lite snabbare. ♥


Sicktwisted - Moa

gud så söt katt!

2013-03-12 / 14:23:04
BLOGG: http://sicktwisted.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback