wanbo herrgård

Välkomstdrink! (alkoholfritt såklart)
Lite paket som öppnas då Björn fyllde år (min tremännings morfar)
Förrätt (mums!!)
Varmrätt (så uunderbart gott!)
Efterrätt (så jävla gott!!)
En massa prat! 
Lockar i håret!
 
När vi satt och åt kom dem jag satt med på en lek då man skulle säga ett land och huvudstaden till landet man sa, mycket skratt kan jag ju säga och vi fortsatte när vi satte oss och fick kaffe eller te. Sen fick vi höra lite sanna historier om Wanbo Herrgård och jag och några till blev så nyfikna så vi gick ut och fann ställen som han som berättade det här sa att det fanns, som en stor sten där folk blev avrättade och där man hade mässor förr i tiden. Det var mörkt vi utmanade varandra om vilken som kunde gå in längst i skogen det slutade med att alla gick in för att Sebastian (som hade gått in själv (!) innan oss) sa att det var en cool björk som fanns där som var kritvit (!) och bladen började långt, långt upp alltså inte så som på en vanlig björk och sant var det också kan jag säga. När vi väl går tillbaka får jag känslan av att vi inte är själva och får en stark tanke om att det är några av dem alla som inte gick så långt som vi gick som skulle skrämma oss och såklart hade jag rätt och ja, jag blev skrämd, haha! 
 
Jag hade en bra kväll. Pratade om allt från mina Gymnasieval till gamla minnen man hade när man var liten. Älskar hur alla vi är så skojiga med varandra och att alla är så snälla. Det är trevligt att umgås med finnt sällskap. Vi gjorde det här för två år sedan också och de brukar komma på hösten och plocka svamp och bär så då får vi också en tid att träffas. Nu ska jag minnas denna kvällen och hoppas att vi träffas snart igen. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback