världens största rabarber

Jag och min bror hittade världens största rabarber. Här på bilden är en ut av dem.

Jag har haft väldigt tråkigt idag faktiskt. Åt våfflor till lunch och kunde knappt äta en utan att bli illamående. Tycker inte om pannkakor eller våfflor så mycket och grädden gör mig bara spyfärdig. Men alla är vi olika. Som tur är.
 
Det är bara lördag. Vaknade i morse och tänkte att ''imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen'' men insåg att det inte alls var så. Längtar tills jag får lönen. Kommer ha ganska mycket för har lite på kontot och tänkte spara lite (ganska mycket faktiskt) också för att kunna använda sen till någonting nödvändigt. Nu ska jag gå och kolla vad det bli för middag. Ha en fortsatt trevlig lördags kväll. Kram. ♥


Inga-Linn

Sv; okej, vad tråkigt!;(

2013-06-22 / 18:06:51
BLOGG: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Mariie

Wow! Jag tycker bara att våra här hemma i trädgårdslandet är stora :0.. men ja snacka om att ni kan baka paj av det där rabarberbladet ;)

2013-06-23 / 12:38:15
BLOGG: http://mmaolii.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback