sommarjobb dag 7

I morse när jag vaknade ville jag verkligen inte upp. Ute spöregnade det och jag har inga egna regn kläder. Men som tur var hittade jag ett par regn byxor som passar mig och regnjackan fick tvungen att bli sjöstor på mig men tänkte att det var väl bättre än ingenting. Imorgon är det torsdag och då slutar jag kl 14.00 och nästa vecka är min sista vecka sen kan jag också få njuta av sommarlovet. Tänkte skriva i ett inlägg om vad jag ska göra i sommar. Men det gör jag nog tidsinställt tills imorgon som jag dock inte gjorde till idag. Men men. Tog en underbart skön dusch alldeles nyss efter att jag hade tränat och idag körde jag hårt så kommer förmodligen inte kunna gå imorgon. I alla fall inte i trappor och mina armar kommer nog också vara ganska så möra. Men träningsvärk är nog den skönaste värken som finns. Man vet i alla fall vad som leder till det, en sund kropp. Nej nu ska jag sluta babbla och göra tidsinställda inlägg tills imorgon. Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback