sommarens planer

Tänkte skriva lite om mina planer inför sommaren.
 
Sommarstugan: Det är är den viktigaste punkten. Sommarstugan är mitt absoluta favorit ställe.
 
Kryssning: Det här ska jag då göra med mina kusiner och då tänkte vi åka till Helsingfors och umgås med varandra och göra lite roliga saker. Vi måste bara hitta den rätta båten och sen boka resan.
 
Ha kul: Så klart. Och det med gott sällskap så som med familjen eller vänner.
 
Gröna Lund?: Den här är lite osäker. Men ska försökas att göra antingen innan kryssningen eller efter och det också då med mina kusiner. 
 
Jag hoppas att min sommar ska bli bäst med mycket bad och sol. Vad ska du göra? Skulle vara kul att veta.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback