kommer sakna alla

Nu ska jag äntligen börja att kolla på alla bilder jag fick igår. Tänkte bara blogga lite innan jag börjar. För en liten stund sedan tog jag mig en kort promenad/jogging tur. Har ju precis blivit frisk från en förkylning så tänker börja lite lätt. Att köra för hårt när man har tagit det lugnt ett tag är inte bra. 
 
Imorgon går jag in på min sista vecka på Högstadiet. Det känns bra fast ändå lite tråkigt att splittras från klassen. Tycker faktiskt om min klass även fast att man skulle kunna klå varandra ibland. Just nu är vi så tajta att vi blir irriterade på varandra istället, typ som syskonkärlek! Längtar faktiskt lite tills på onsdag då alla 9:or på min skola ska till Stockholm. 
 
Nej nu ska jag börja med bilderna. Hej då! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback