fint sällskap

Vilken härlig dag jag hade igår. Umgås med dem är så härligt för man pratar och skojar om allt! Jag tog med min kamera på kvällen för att när jag kollade på kameran när åkte dit först hade jag knapt batteri i den. Men lite bilder fick jag. Jag ska bara lägga in dem i datorn sen är det klart. 
 
Första gången vi åkte dit hade jag en kort seris blus och svarta shorts men på kvällen tog jag en grå klänning som har en rosa dragkedja i ryggen och sitter perfekt runt min midja. Mer om dagen tänker jag skriva senare. Nu ska jag bara ta det lugnt här vid datorn. Så kika in senare så kommer det säkert vara mer bilder här. ♥
Lockar i håret hade jag igår. Fick beröm och frågor hur jag gör mina lockar. Glad blev jag i alla fall! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback