blåa ögon

Det blev en aning sent igår och somnade så fort jag la huvudet på kudden. Sen vaknade jag vid halv 10 och gick upp och klädde på mig och lite sådant. Sen vid 11 tiden åkte jag till mormor och åt lax. Morfar är i deras sommarstuga nu så jag tänkte göra mormor sällskap nu. Till kvällen vet jag ej vad som händer. Jag kanske tillochmed sover kvar hos mormor. Kram på er ändå! ❤


Har ni sett hur sjukt blåa ögon jag får när jag ändrar ljuset på kameran i min mobil!!!!


badb1tches

Tjena tjejen!
Vi är tre crazy bitches som har startat upp en blogg där vi kommer skriva om verkliga sexupplevelser av oss och de som vill skicka in och dela med sig av sina händelser, vi kommer även ge tips för de som önskar det.
Snart kommer vi även anordna tävlingar som ni läsare kan vinna häftiga priser.
Vi har nyss gjort vårt första inlägg om en av oss som har sex hemma hos sin syster och blir påkommen, titta in och läs och kommentera gärna något!
Tack i för hand, hade varit kul om även du velat kolla in hos oss !

2013-07-01 / 08:09:03
BLOGG: http://www.nattstad.se/badb1tches

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback