because it's never too late to start

God morgon. I morse så tränade jag lite från en app i mobilen och sen åt jag frukost. Jag måste komma igång med träningen nu när skolan snart är över och äta bättre. Imorgon tänkte jag ut och gå eller springa lite. Idag hinner jag nog inte eftersom att jag ska på släktträff idag. Kanske hinner ikväll men det beror på när jag kommer hem. Kanske att denna blogg blir lite träningsblogg också. Ge er lite inspiration till att träna. Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning. Har inte ens kollat vad jag ska ha på mig. Känner att det kanske kommer bli kaos! ♥


sara

Hej! Nu har du chansen att synas inför mer 300 läsare. Va med och delta i dagens blogg! xoxo

2013-06-08 / 12:05:30
BLOGG: http://www.nattstad.se/ssarapersson

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback