att gå vidare i livet

Nu måste jag ta och blogga lite här. I onsdags blev det lite spontant och jag, min mamma och min bror följde med till mormor och morfars sommarstuga (inte min egna sommarstuga) och var det tills igår, alltså bar en natt men jag kom hem runt 21.00 tiden och då ville jag bara duscha. Igår innan jag skulle lägga mig och sova så rensad jag min skoldator och lade in det som jag ville spara på USB-minne för på måndag ska datorn in! Kan inte fatta att 9:an har gått så snabbt och om jag ska få säga det själv tycker jag nian är hems. Både med alla läxor men sen också nationella, och med det ska man också kunna hålla kontakten med alla kompisar, familj och släkt runt omkring. Men nu ska jag till gymnasiet och det ska bli så skönt!! ♥


Josefin Pageryd- hästbloggen

Nu är vinnare dragen till veckans blogg! Gå in och kolla om det blev just du <3 annars har du chans att tävla igen och få en länk nästa vecka Bloggare är grymma, kärlek till alla er! Kram / http://www.pageryd.horseworld.se

2013-06-07 / 20:27:14
BLOGG: http://pageryd.horseworld.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback