god natt

Snart ska vi gå och sova. Eller jag kommer väl inte somna än på länge och jag sover i min kusins rum och hon är inte heller så värst trött. När vi åkte så stoppade vi ingen stans och min far åkte väl ganska snabbt också så att det tog runt två timmar att åka. När vi kom fram så fick vi bo in oss lite sem fick vi lunch och lite sånt. Min bror var så osmart att han åkte med sina foppa-tofflor och inte tog med sig andra skor så jag, mamma, bror, kusin och faster drog till Sickla och där köpte jag lite. Men det får ni se när jag kommer hem. Vi fick oss också ett litet kvällsdopp också och det var underbart. Detta inlägg blev lite längre än vad jag tänkte mig men nu vill jag bara säga god natt! imorgon väntas kryssning! ❤





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback