för det är mammas födelsedag idag ♥

Hej hopp! Idag är det ingen vanlig dag för idag är det mammas födelsedag! Just nu är hon och pappa på konsert på ett band som heter Toto och sök upp det på Google eller nåt om ni inte vet vilka det är men det är mammas största idoler så jag, mina syskon och min systers fästman bestämde oss när vi hörde att våran mamma pratade om att dem skulle ha konsert här i närheten att vi skulle köpa en varsin biljett till mamma och pappa för pappa fyller också år snart (morfar för den delen också, samma dag som pappa också) så vi slog två flugor i en smäll. Fast det hindrade inte mig från att köpa en liten present till mamma ändå och lite jorgubbar också när jag ändå var i farten. Fast jorgubbarna hann dem tyvärr inte smaka innan dem åkte (finns några kvar så vad vet jag) men dem kommer ju i alla fall få ha kul och umgås själva utan oss barn och det tror jag dem behöver faktiskt! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback