det härliga med sommaren

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår bra för solen har nu lyst starkt i två dagar och jag hoppas den gör det nu i flera dagar. Jag älskar när man inte har några måsten. Man går upp när man vill, ingen klocka ringer, äter lite frukost och om jag känner för det så tränar jag lite och hoppas sen på lite sol så jag kan lägga mig på en filt med musik och sen en god bok att läsa. Älskar också att man äter jorgubbar eller någon annan sorts bär eller frukt och att det är så himla gott. När mamma och pappa har semester och man hittar på en massa att göra. Att man gör precis vad man vill. Det kallar jag sommar. Nej nu ska jag forsätta med mitt alltså lyssna på musik och sitta på YouTube och drömma mig bort. God natt om jag inte bloggar en gång till och säger god natt då. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback