smile and goodnight

Kanske dags att blogga nu? Har tänkt hela dagen att man kanske ska gå och blogga men inte gjort det. Bättre sent än aldrig tycker jag då. Var hemma från skolan idag igen! Känner mig mycket bättre och jag tror dem här dagarna har gjort prima! Men min näsa kliar som tusan, haha.
 
Imorgon ska jag till mormor och morfar och äta pannkakor med vaniljglass och sylt! Mums! Mormors pannkakor är gudomliga, fast mammas är också helt galet goda och så har vi ju morbror som kan få dem riktigt bra han också, haha! Jag själv? Jo, mina går bara sönder, goda kanske dem blir men oftast blir dem brända haha! Suger på att vända dem. Fast nu var det längesedan jag gjorde pannkakor så att jag kanske är proffs på det nu! 
 
God natt på er, goa läsare! ♥
Smile! 


Julia Eriksson

mums vad gott :)

2013-01-26 / 12:48:18
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback