Shoppar igen

Hej på er! Blev en dag i Kupolen och shoppa lite...igen! Jo jag vet shoppar ganska mycket nu men jädrans vad nöjd man kan bli ibland! Det gillas starkt! Jag sitter och hjälper min bror som vill spela sims. Nybörjare är han ju, haha! 
 
Igår blev det myskväll med en massa kompisar det slutade med att det bara blev Samuel och jag blev bara kvar hos Nathalie och härjade lite. Vi avslutade med en skräckfilm som vi hade blivit tipsade om som hette Panic Button hemsk kan jag ju säga att den var, inte så värst läskig men hemsk var den!! 
 
Funderar om man kanske skulle gå och ta sig en dusch. Känner att jag kanske kulle behöva en, haha! Kram på er i alla fall! ♥
 


Sarah

De e så kul o shoppa :)

2013-01-03 / 19:36:31
BLOGG: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback