När du får känslan att göra någonting, så gör det.

Hej på er! Dåligt med uppdatering märker jag. Idag har jag varit till farmor och fikat och plockat ut hennes saker som ska till hennes nya lägenhet. Min gamla söta farmor.
 
Nu har jag min kusin här och vi var ner och köpte lite gott. Jag var tvungen till att köpa den nya Frida tidningen också, eftersom att Harry i One Direction är på omslaget.
 
Ikväll blir det mys framför tvn och imorgon lutar det mot att gå ut och fota. Så det kommer kanske upp en ny header snart. Go mat ska också ätas ikväll. Jag gjorde föresten en kaka idag. Jag fick ett flyg och ville baka så gjorde en tills vi skulle ner och fika hos farmor. Jag tycker när man får den där känslan att baka, då ska man göra det, haha! Go'Kväll på er ♥


Samuel

Awesome! Jag ska också köpa någon tidning, kanske inte Frida.. Men någon Foto tidning som brukar finnas på Konsum, ICA :D ?

2013-01-19 / 19:58:16
BLOGG: http://staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback