Mycket pluggande

God morgon, jag sitter nu på so och har gjort en läxa. Så nu kan vi bocka av det, skönt! Idag slutar jag 14.40, då ska jag hem och plugga och vila. Min rygg gör ont och jag mår inte så där värst bra heller, men jag är i skolan. Man kan ju inte ens vara hemma en dag utan att man skulle bli efter i allt. Jag kanske till och med gör en vlogg när jag kommer hem. Har riktigt lust med det faktiskt. Kanske gör en vlogg där jag visar hur jag lockar/gör mitt hår eller nån sminkvlogg, eller någon där jag bara pratar, vi får se vad jag känner för. Nu ska jag sitta och skriva på min SO skrivning. Ha det bra! ♥


Julia Eriksson

Jobbigt med ont i ryggen! Ja kör en video! :)

2013-01-31 / 10:34:07
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback