Mina presenter och min födelsedag

- Första säsongen av Heroes, en massa böcker.
- Filmer och en massa smycken.
- Choklad, 100 + 1500 på kortet, ljuslyktor och ansiktmasker. Sen kom vissa grejer inte med på bilderna för att jag glömde fota dem. Men jag är nöjd med allt jag har fått! TACK ALLIHOPA!
Jag tyckte att presentpapperet var väldigt fint på denna presenten som jag fick av min faster och kusiner! Där i låg en jätte fin vas som passar till koppar jag har! När jag var yngre fick vil alltid sådan grejer jag och mina syskon och även nu också, som vi ska spara tills vi flyttar hemmifrån! Jag tycker det är fiffigt att dem gör det och jag tycker även att det är kul att få koppar och en massa grejer för att man sen ska kunna flytta hemmifrån! 
Jag fick underbart fina rosor av min mormor och morfar! Doftar gott gör dem också! ♥
Min tårta som jag gjorde idag! God blev den också och det tyckte även dem andra gästerna också! 
Dagen idag har varit väldigt bra! Nu blickar vi frammåt och väntar på min nästa födelsedag då jag fyller 17! ♥
 
 
 
 
 


Cajsa

ASSÅ ÅÅH! Hungerflickan är så fucking bra! börja läs den direkt vafan! Läst den 4 gånger och fifan.. du kommer älska den! Hoppas du är riktigt nöjd med allt, kramish! <3

2013-01-07 / 10:18:51
BLOGG: http://awesomeness.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback