Ibland får det vara så

Ojsan, inte bloggat idag! Förlåt för det men jag har inte riktigt orkat sitta vid daton. Ibland kan det vara skönt att vara ifrån sådant. Jag har inte gjort så mycket efter skolan mer än att gosat med katten och så fick jag hem Samuels julklapp också, lite sent jag vet men det var pågrund av att CDON var slarviga och hade ''tappat'' bort det jag hade beställt men så ringde mamma och då blev allting ordnat. Så vi kan ju tacka min mamma för det ju! Ikväll blir det Svenska Hollywood Fruar också, jag tror faktiskt att det är mitt bästa tv-program! Så kul att kolla på dem blonda tanterna som är som fjortisar! Haha. Det sista jag tänker säga nu är, Go'Kväll! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback