Dagens Hår: Hår olja

Denna mirakel oljan för håret är jättebra! Köpte den igår på Åhlens för 85 kr. När jag kom hem tog jag mig en dusch och efter duschen så tog jag i det i håret och jag märkte skilnad redan efter första användningen. Jag önskade att jag kunde ha tagit före och efter bild och att jag har kunnat visa. Den heter L´OREAL ELVITAL EXTRAORDINARY OIL
 
Man kan avnända den när man vill, d.v.s i duschen efter duschen på morgonen, ja när som helst helt enkelt.
 
Hur man använder den är lätt. Det står på den att man ska ta 1-2 pump men jag tog 4 eftersom att jag har så långt hår. Man tar det i handflatan och gnider händerna lite och sen i håret och mest i längderna. 
 
En olja är bra på vintern då håret oftast då är elektrist och frisigt. Håret känns genast lenare och följesamt efter första användningen! Ett riktigt bra köp med andra ord. Flaskan är på hela 100 ml så den kommer räcka länge.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback