1 januari

Go´Kväll! Klockan är redan snart tio! Jag la mig nästan direkt när jag kom hem i natt men vet ni när jag somnade då? Efter halv fem! Jag var jätte när på att gå upp då istället, efter alla försök! 
 
Jag fick mig en liten promenad idag då jag gick till mormor och morfar! Det har ju börjat töa och nu har det blivit lie kyla igen så det är ju så förbannat halt! 
Vi kollade på gamla kassettband från 90-talet! Jag kan bara säga att ibland önskade man ju att man kunde spola tillbaka tiden lite! Fick även se min farfar på film, som jag har saknat! Fick höra hans röst som jag inte hört på snart tio års tid. Saknaden är stor efter min farfar! ♥
 
Jag funderar på om man skulle kanske ta och spela lite sims 2 igen. Det är ju faktiskt lite kul!! 
 
En liten bild när min kusin var här för två veckor sedan! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback