You're my favorite daydream.

Hej på er! En dag som började inte alls bra, slutade väldigt bra. Ibland kan vänner vara medicin till allt. 
Lisa har gått hem nu och vi började med att se på melodifestivalen, men vi kollade inte så mycket utan fastnade vid datorn och pratade om en massa kändisar och fick en massa skratt så tårarna sprutade! 
 
Imorgon, om det är fint väder d.v.s så tänkte jag gå ut och fota. Ni kanske har märkt att det har blivit en massa Weheartit bilder, men dem funkar alltid. (följ mig HÄR om ni vill) jag tänkte att man snart kanske skulle börja lägga ut egna bilder där, kanske skulle vara en bra idé. Nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Kram på er och god natt! ♥


Cajsa

Fina bloggen! <3 Dom där kläderna där uppe vart man inte lite sugen på?!?! Kramish!

2013-02-03 / 08:39:21
BLOGG: http://awesomeness.blogg.se
Erica Nylund - drömmen om att bli fotograf

Tack så mycket! allt bra med dig idag? :D

2013-02-03 / 13:13:27
BLOGG: http://byericanylund.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback