Ute i snön

Hej på er alla! Idag vaknade jag runt 9 tiden låg i sängen lite till och sen gick upp och tvätta håret för att bege mig mot Ishallen och kolla på min bror när han spelade Hockey med min kusin. Riktigt kul då min brors lag gjorde två mål på tjugo sekunder! Så himla stolt och hade min bror fått in pucken där i sista minuten hade det kunnat blivit oavgjort. 
 
Nu är vi hemma och har fikat och setat och pratat om allt och ingenting. Till slut gav jag, bror och kusin ut i snön och härjade av oss lite. Riktigt kul då vi brottades i snön och skrattade. Kan vara så kul att umgås med sina yngre syskon och kusiner och bara vara som ett barn igen! Snart är det mat och vem vet, vi kanske går ut igen och leker i snön. Jag kan nästan överväga med att säga att snö kan vara ganska kul, i alla fall i sådana lägen som nu. Ha en trevlig lördag allihopa! ♥ 
Jag och kusin vitamin! ♥
 


John Enbäck

Hej Kusin, det här är John, va´fin din blogg är. Det är jättekul att läsa om dig, gå gärna in och kolla min blogg.

2013-02-18 / 11:55:27
BLOGG: http://jmv.hemsida24.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback