The Ward

Halloj halloj! Efter skolan så var jag med Samuel, vi gick till han kollade på en skräckfilm, riktigt bra! Som heter The Ward, jag kan verkligen rekommendera den om du vill se en väl gjord skräckfilm! Medans vi kollade på den så drack vi te och sen var vi riktigt bra och gick ut och skottade, testade och startade hans moped och det gick tillslut och det gjorde vi sen med min när vi hade gått till mig och den startade! 
 
Sen var det ju dansen och jag kan dem första stegen av dansen vi försöker lära oss. Riktigt kul tycket jag att det är och efter man har kommit ut ur danssalen så är man alldeles svettig och man vill genast hem och duscha. Nu ska jag däremot sitta är nån minut till sen ska jag sova. God natt sötisar! ♥
Hade lite kul med camen idag när inspiration till SO arbetet sket sig! ♥
 


Samuel

Haha fyran vad rädd jag blev när hon stod i duschen och sen i det där lik rummet ! :O Elina sa ju att vi var jätte bra för att vare 2'a gången, tänk då efter typ 1 år hur bra vi är då ? ;)

2013-02-05 / 22:15:26
BLOGG: http://Staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback