sjuk

Den här härliga tröjan köpte jag till mig själv i Kupolen, i söndags. Jag tänkte att det kunde bara som en julklapp till mig själv. Jag hade den här igår i skolan och har på mig den idag för att värma mig nu när jag är sjuk. 
 
Hej på er! Mår ni bra? Jag mår inte så värst bra och är hemma från skolan. Jag kommer nog vara det imorgon också. Min hals gör jätte ont när jag ska svälja och prata och inte nog med det så har min näsa att börja snora och jag skrev ju att jag skulle dricka te och gjorde det men var tvungen att hälla ut det för kunde inte svälja. Jag hoppas jag kommer bli bättre snart för det är så jobbigt när man inte kan sova när det antingen är för kallt eller så svettas man ihjäl. Har ni några/något tips som brukar hjälpa när ni är sjuka? 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback