mina julklappar

Nu råkade min första Our Moment komma med i bilden och den är i 30ml men jag önskade mig en i 50ml och fick också body lotion också. En sak som faktiskt fanns på min önskelista! 
Tender Care från Oriflame för läpparna. 
Ögonskuggor. Perfekt att ha med sig i handväskan! 
Örhängen.
Wonder lash mascara från Oriflame, som jag även har hört ska vara bra och ögoncream från Oriflame också. 
Mysiga sockor! 
Badbomb från (!) lush!! 
Choklad!! Fick även en annan sorts choklad men den ligger i magen nu, hihi. 
Ljuslykta, riktigt fin och är säkert vackert att ha den tänd! 
Pretty Little Liars säsong 2 och 3 (jag har redan första säsongen) så nu kan jag och Samuel nörda lite PLL, haha! 
En burk där jag kan ha mina teer i. 
Lite lukta gott "paket" eller vad man ska kalla det från The Body Shop. Perfekt att ha med sig när man reser! 
Armband. 
Lite kropp och hårprodukter. 
Vantar. 
Ansiktsmask. 
 
Nu har jag säkert glömt någonting men det här är vad jag fick i julklapp. Jag är jätte nöjd med allt. Speciellt kul då jag inte jag skulle på Our Moment då min syster hade sagt till mig att hon inte hittat parfymen och frågat om den fanns men inte fått något svar. Sen att jag fick body lotion också var ju pricken över i:et! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback