att räkna ner?

 
Hej på er! Jag har haft en riktigt bra dag och träffat lite släkt. Just nu så lyssnar jag på musik och börjar bli trött. Imorgon ska jag till mormor och morfar och äta Norsk-julbord. Eftersom att jag är lite norsk och det är på mammas sida så brukar vi göra det här varje år. Förut var det dagen innan jag fyllde år men nu blir det mellan juldagen eller annandagjul. Idag är det också 12 dagar kvar tills att jag fyller år. Man får börja räkna ner va? Men jag kommer definitivt börja räkna ner tidigt för min 18 års dag, det borde man få göra, tycker i alla fall jag. Ni får sova gott så ska jag blogga bättre imorgon! Kram ♥ 


Julia Eriksson

Kan aldrig bli för många julbord inte. ;)

Svar: Ooo gud nej, man lever för att äta!! ;)
Jenny Enbäck

2013-12-26 / 00:27:26
BLOGG: http://nattstad.se/jjuliaeeriksson

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback