årsresumé 2013 del 4

OKTOBER - I oktober kan jag inte riktigt säga att det hände mycket. Jag hade en frågestund på bloggen och fick mer frågor än vad jag trodde. Jag gjorde min andra vecka på praktiken, på en bokhandel denna gången och älskade det! Dem första riktiga höst-känslorna kom och det blev mörkare och mörkare ute vilket brukar leda till att bloggen blir lite tråkig då det är så svårt att fota men jag köpte mig äntligen ett nytt objektiv till min systemkamera och nu fick mitt hår ännu en gång en uppdatering och jag blev blond. Jag har alltid varit brunett och jag kan säga att jag trivs i det blonda, tänker inte gå tillbaka till brunett än på ett tag! 
NOVEMBER - Det första jag gjorde på denna månaden var att åka till nya IKEA i Borlänge med Samuel. Visade en favorit make up också och det bästa av allt var nog att vinna två priser ut av tre på Projekt Varan. Jag och min lilla grupp var så bra och är så stolt! Mycket gick åt att träna till dansuppvisningen som närmade sig stort och jag satt uppe länge den 23 för att kolla på 1DDay, helt underbart för mig ändå, haha. SEN var det dags för show time och dansuppvisningen gick strålande bra! 
DECEMBER - December är nog den mysigaste månaden då man äntligen kan börja förbereda hela huset för jul. Snön kom men gick en vecka efter och kom inte riktigt tillbaka. Sista veckan i skolan och tillslut det efterlängtade jullovet. Blev en fin kväll med gamla kompisar och sen äntligen julafton och nu väntar vi bara på 2014! GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback