årsresumé 2013 del 1

JANUARI - Jag fyllde 16 år och spenderade mycket tid med kompisar. Inte mycket som hände då och om jag får säga det själv så var min blogg ganska tråkig då. Haha. Men jag gjorde några designer till andra bloggar, riktigt kul faktiskt! Jag började även dansa street dance, hur kul som hels!
FEBRUARI - Jag började att mer och mer tipsa om skönhet och olika smink tips. Någonting som jag tror har uppskattats. Var mycket ute och fotade med Samuel och om jag inte gjorde det så satt jag nog för det mesta framför min favorit serie The Vampire Diaries. Och jag kommer ihåg att jag fick feber lite då och då, hade väl nå virus i mig...
MARS - Den här månaden var det nog mitt hår som fick sig en uppdatering. Jag hade kollat länge på massa bilder på just Ombré och drömde lite smått om att få ha det själv. Tog modet till att göra det och resultatet blev mer än lyckat och jag älskade det! Jag fick även hem en liten sak så kallad hamster, han var så liten när han kom men nu är han mest fet, haha! 


Johana Duggin

http://duggin.blogg.se/2013/december/nu-kor-vi-igang.html#comment

ställ gärna en fråga :D

2013-12-28 / 14:59:11
BLOGG: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback