6 december

En riktigt vacker bild jag tog på himmelen när jag var i Sälen. 
 
Oj, oj, oj vad det snöar ute och värsta stormen ju. Det blåser så jag tror att taket ska flyga av snart. Det är fredag idag, riktigt skönt och det är exakt två veckor kvar tills det blir jullov och vet ni vad? DET ÄR EXAKT EN MÅNAD KVAR TILLS JAG FYLLER 17 ÅR! Idag är det ju den 6 december och jag fyller år den 6 januari. Kan ni förstå hur galet det känns att det är lite mer än bara ett år kvar tills att jag blir 18. Ni vet när man var yngre och man räknade på handen hur många år det var kvar tills man skulle fylla 18 år, snart är det inte ens ett litet finger vi talar om. Helt sjukt. Hoppas alla har det bra i stormen, ha det bra! Kram ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback