naturgodis

Finns det någonting bättre än naturgodis och jag tar bara det som är mer naturella för att ja, det är nyttigare! (är ny duschad också) Kan vara någon gång ibland jag tar någonting med youghurt doppat men det är mest på helgerna. Vilket det snart är, haha! Men naturgodiset får bli mitt kvällsfika. Tänkte fixa lite te sen som jag heller inte kan leva utan, speciellt inte på kvällarna! På en hel dag ibland kan jag dricka te tre gånger. Men det är ju så gott! Imorgon är det äntligen fredag, sen helg! Nästa vecka blir en kortare vecka för om en vecka är jag troligen på väg till Sälen den här tiden. Gud vad jag babblar. Får säga godnatt i fall jag inte skriver någonting mer idag! Kram ♥


My (1D Novell)

men go du ääär! du är så snäll!


Åh, älskar naturgodiiis :D

Klart man önskar man varit Perrie, haha. Vill va Eleanor och Sophia också :( haha! Dock vet jag knappt något alls om Liams nya tjej, helst vill jag inte det heller :(

2013-08-22 / 21:32:23
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback