Min Moped Mår Inte Bra

Nej, inte blev det någon övningskörning idag med bil. Min moped mår inte bra. När jag och Samuel kör hemåt tycker vi helt plötsligt att bakhjulet går konstigt och stannar till och vi tänkte bara att vi kanske åkte på en spricka i vägen så vi åkte en liten, liten bit till men det fortsatte så vi åkte in på sidan och kollade och hela mitt bakdäck var platt. Det konstiga var också att det inte small utan det måste tydligen bara pyst ut luft allt eftersom. Men jag ringde morfar så fick han och min morbror komma och kolla på den och försöka få in luft men det gick inte så dem åkte och hämtade släpkärran så vi kunde få hem den. Nu ska jag beställa ett nytt bakdäck och hoppas på att framdäcket håller!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback