Please make it easy

Har precis fixat lite mer fika eller för mig frukost till imorgon då jag ska ha nationella i spanska. Hoppas det kommer gå bra och jag tycker egentligen att spanska är det tråkigaste ämne som finns. Men ska försöka och det som är bra är att om det finns trettio frågor kan man få ett E för bara tio rätt. Så då måste det väl gå bra. 
 
Någonting jag tycker jag har varit bra på dem senaste veckorna är att äta frukost på morgonen. Har kanske ätit frukost på morgonen nu i två veckors tid och när jag ibland bestämmer att jag ska försöka börja äta frukost så klarar jag inte ens en dag. Men det brukar vara lättare mot våren då det börjar bli ljusare. För vem har egentligen sagt att man ska äta när det är mörkt. Imorgon får jag i alla fall en halvtimmes sovmorgon också. Underbart! 
 
Oj där hade jag visst mycket att skriva. God natt på er! Vi hörs imorgon! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback