Up all night

Och det är time out dag i skolan idag så jag är ledig och gud så skönt, det behövs! Sitter och lyssnar på musik lite nu jag och bara chillar!
Efter frukosten imorse drog jag ut på en pw/jogging tur, var faktiskt jätte skönt. Sen när jag kom hem tog jag mig en dusch. Efter jag blivit klar och sådant fixat mig lite följde jag med pappa till Ludvika och vi åt på McDonald's! Sen raka vägen hem och nu sitter jag här och inte har nånting mer för mig än att lyssna på musik! Musik är fan det bästa som har skapats tror jag. För liksom vad hade man gjort utan musik? Setat på sängen och stirrat in i väggen? Nej musik är underbart eller vad tycker ni? Nu ska jag lyssna vidare! Ha det gött, kram ! ♥
 
 
 


Julia

Mums med mcdonalds! <3 Vi får ta en tur till borlänge vi någon dag och småshoppa lite om någon vecka kanske.. :)

2012-09-28 / 20:18:54
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback