Lördag!

Hejsan! Jag är helt ensam hemma nu(förutom katten i huset) och jag kommer vara det väldigt länge nu. Lite skönt är dey ju för då hinner jag plugga till fysiken, och bara ha tid för mig själv och ikväll tänker jag umgås med Lisa! Bara vara liksom och skratta och ha det kul och kolla på nån film, får se om man sover över hos henne också men vi får se vad jag gör. Jag ska ju också städa klart i rummet mitt också tänkte jag, nu börjar det visa sig och snart är det så dära mysigt och härligt att komma in på rummet igen. Jag kan medge att jag har varit en riktig lusk när det gäller städandet med mitt rum men nu vill jag bara få det ordning igen, haha. Jag får typ panik när det bara ligger grejer och skräpar.. Nu sitter jag och lyssnar på musik och njuter lite av att vara ensam. Ha det bra idag! Kram♥
 
Samuel på sin gula faran!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback