Fredag

Haha, jag märkte att jag inte laggt ut nå mer Dag För Dag inlägg. Så det gick ju bra *host* Men jaja det får väl vara så då haha!! Dagen till ära så har jag köpt mig en Veckorevy tidning som jag har läst nu och med den fick man en volymmaskar, fast jag tycker egentligen inte att grejer man får med tidningar är så jätte bra men ska testa den endå. Den kanske är bra. Imorgon bär det av till Västerås, Ikea och shoppa lite. Det var på tiden vill jag säga. Byxor och skor är vad som står på inköpslistan just nu. Sen får ju också någonting annat slinka med också. Tror jag ska köpa mig en ny matta till mitt rum om det är så att jag hittar en prisvär och bra så tänker jag köpa den. Nej nu ska jag gå. Hej då! Ha det bra ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback