Dag 10 - Det här får mig att skratta

Det här får mig att skratta oj jag kan skratt för det mesta men ni vet han William Spetz? Hans videos är ju så sjukt kul så jag kan sitta och skratta så jag grinar! Haha jag kan tillochmed tänka på nån utav hans videos nu och skratta för mig själv! Haha. Och så kul att han ska få sitt egna program på svtplay, det börjar föresten nästa söndag kl 19.00 så det SKA jag och MÅSTE se på haha!
 
Men sen kan jag ju tänka på incidenter som har hänt med mina vänner som den gången vi lekte typ kurragömma(jag vet jätte löjligt men vi hade liksom inget att göra så liksom hehe) I alla fall så springer alla av oss och gömmer oss förutom den som räknar. Min kompis Samuel försöker gömma sig i en soptunna men han kommer inte ner i den för det är typ en massa grejer i där och han är typ för lång för att kunna gömma sig där men aja jag ska komma till saken. Sen när han upptäcker det jag just skrev så försöker han komma ut där ifrån och kommer inte ut så han liksom välter soptunnan med han i och det blir en duns och han kravlar sig ut och springer fort som fan och försöker hitta en annan plats att gömma sig! Hans min och hur han gjorde det får mig att skratta haha! Och jag såg det så tydligt hur han gjorde det och stog och skrattade som en liten gås bakom en buske och bara för det så blev jag upptäckt haha! Nej nu ska jag sluta skriva, hej då och ha en trevlig söndagskväll, kram! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback