Dag 04 - En resa jag minns

Jag har aldrig varit utomlands men jag kan ju berätta när jag första gången skulle till Stockholm själv med min storasyster. Vi skulle åka buss dit och sen vara där några dagar hemma hos min syssling/tremänning. Nu har jag ju såklart gjort det ett antal gånger och jag tror jag var 13 år första gången jag åkte dit själv utan föräldrar och nu är jag 15 och början på januari blir jag 16 så tiden går i en rasande fart! Okej detta inlägg blev ju inte så roligt men när man endå bara har varit i Norge, Finland och sitt eget land så är det svårt att säga. Men jag var ju också när jag var 11 år till Astirdlindgrens värld med min familj. Vi bodde i ett hotell i Vimmerby och hade det så mysigt! Att komma dit var som så kul, man blev typ barn på nytt när man sprang där inne haha. Nej nu ska jag inte skriva någnting mer. Hej då! ♥
 
En bild på när jag var i Stockhom och det är då första gången vi är där själva utan föräldrar.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback