Pojken i randig pyjamas

Hej hopp! Skönt att det är fredag imrogon och helg!! Imorgon väntas ett hemkunskapsprov och jag hoppas innerligt att det kommer gå bra men det tror jag och jag hoppas jag kommer få ett bra betyg till slut som jag kan vara nöjd över.
 
Imorgon på morgonen så ska alla nior kolla på "Pojken i randig pyjamas" eftersom att alla nior har läser elelr läst det det beror lite på vilka som har läst klart det också. Jag ska bara skriva liten "uppsats" elelr vad man ska kalla det till den och alla nior håller på med nazismen, första och andra världskriget på SO,n. Jag kan faktiskt tycka att det är intressant. Hur det var då hur man behandlade vissa folk. Jag och min kompis kan börja gråta bara vi kollar på filmerna vi får se på för det är så himla hemskt hur man kan behandla personer så...
Men det ska bli spenande att se den filmen och jag tror jag inte har sett den, eller så har jag det men kommer inte ihåg nånting. Nej nu ska jag nog gå ut på en liten promenad med kameran och se om man kanske får nån fin höstbild. Ha det bra, hej då! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback