Ont i halsen

Hejsan, imorse så var jag på nån gymnasieinfo, det var lite rörigt men man blev väl lite klokare och jag har fler linjer jag skulle tänkas gå och det är väl super bra! Nu har jag denna lektion sen gympa. Men jag tror jag ska gå hem på gympan för att min hals mår inte alls bra, svider som satans och varje gång jag ska svälja så känns det som om jag sväljer vassa spikar och eftersom det är sista lektionen och jag inte tänker vara med så varför ska jag vara i skolan då och inte göra nånting men vi får se hur det blir med det. Nej nu ska jag inte skriva någonting mer. Ha det bäst. kram ♥
 


Adriana

Fin blogg! Kika gärna in på min :)

2012-10-17 / 19:28:21
BLOGG: http://Adrianapapac.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback