Oktober, snö?

Så nu har jag duschat, spelat sims och lyssnar om och om igen på Little Things och jag kan redan sjunga med, helt sjukt. Jag längtar tills deras album kommer ut. Jag sitter nu på min bäddade säng och myser med min katt. Han är riktigt mys sugen nu så han är på mig hela tiden, den mys korven. Ska nog snart göra lite mackaroner och köttbular. Jag är själv hemma och kan göra vad jag vill, haha. Det snöar också för fullt ute. Jag vet inte vad jag ska säga men jag är väl inget fan av snö men lite kan det ju komma men jag tycker det är jätte mysigt när snön ligger tjock på backen när det är julafton och nyår. Det är så mysigt när man sitter inne med familjen och vännerna och firar det blir speciellt då. Sen så fyller jag ju år efter det. Jag fyller tidigt och det finns både negativa och posetiva saker med det. Det negativa är ju att det är så in på julafton. Att man får presenter när man precis har fått julklappar. Men det posetiva är ju att jag får ta körkort före andra och börja gå på krogen före alla andra haha. Men det bästa är ju att min kompis Erika också fyller i Januari för att vara exakt så är det exakt två veckor mellan oss, så det är lite coolt. Nej nu ska jag gå innan jag komma på fler saker jag kan skriva, haha. Hej då! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback