My big dream

Hejsan, jo jag gick hem från skolan, kände att min kropp bara ville hem så när jag kom satte jag mig och kollade på tv sen kom min kära bror hem så jag gick till mitt rum och halv sov med musik i öronen. Skönt som fan. Sen raka vägen till Ludvika för att gå på den dära gymnasiemässan igen med mamma och bror men det var inte så märkvärdigt, det var nästan precis som när jag var där i morse men jag har en massa lappar eller vad man ska kalla det så jag kan läsa om dem alla inriktningarna och för mig lutar det mot, SA, handels, Hotell och turism. Men min dröm är att bli stylist. Att få hålla på med smink och hår, designa och sånt är min dröm. Jag älskar när mina kompisar säger t.ex kan du göra en fläta på mig eller nåt liknande och skiner upp som en sol och säger självklart. Jag känner att det här tycker jag är kul och jag ska inte skryta men jag är ganska bra på den saken. Som i förrigår, då var det första gången jag gjorde en fiskbensfläta och det lärde jag mig på en fläta alltså på engång. Jag känner att det är kul och det är nånting jag känner att jag kan. Okej, nu babblar jag på jätte mycket så nu ska jag gå. Ha det bra och god natt! Vi får se om det blir nån skola för mig imorgon, det beror helt på hur jag mår. Ha det bäst! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback