23 oktober

Hej å hå! Nu är jag hemma efter en skoldag och turligt nog och så himla skönt så slutar jag halv ett imorgon. Det är ju FN-dagen så då har skolan bestämt att vi kolla på film på morgonen och göra nånting av denna dag. Man kan väl kanske kalla det som en tema dag haha. 
 
Igår blev det ju inte så mycket bloggat som ni kanske märkte. Men jag var drängt i SO som jag är illa tvungen att göra men imorgon ska det in så idag ska jag bara putsa lite på uppsatsen och sen är den klar *pust*. Nu släpper vi det och går mot bättre tider och tänker på att det snart är höstlov. Nu ska jag putsa på SO:N. VI syns sen, kram! ♥
 
Och det får bli ett bild löst inlägg, hittade ingen bild att visa, haha. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback