21 oktober

Hayo! Nu tänkte jag skriva ett snabbt inlägg. Måste skriva mer på SO. Jag var med när min syster övningskörde! Hon är fan as bra! Hoppas och håller tummarna att det kommer gå bra för henne för hon har snart uppkörningen och har klarat teorin. Jag är en stolt lillasyster som sitter här. Men när jag kom hem var det bara att vända i hallen och ut igen men den här gången på min egna maskin, på moppen till mormor och morfar för att hämta min lillebror. Men nu är jag hemma och kan pusta ut. Nej nu måste jag skriva på SO. Ha det bra mina kära, kram! ♥
 
Inbäddad bildlänk
 
 
 
 
 


Anonym

Rensar garderoben på många nya saker! Klackar, toppar, jeans m.m från bland annat Nelly, Bikbok, Zara.
Kommer också uppdateras inom kort med fler annonser, håll utkik! Utgångspris 1 kr på allt!
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=3119011

2012-10-22 / 10:00:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback