Va va voom!

Jag borde egentligen plugga men min hjärna vill verkligen inte och jag har ingen som helst lust med det heller. Jag sitter bara med musik och är inne på facebook men spanskan kan rent av ta sig i röven och SO också haha. 
 
Nu har det bakat bullar här hemma så hela huset luktar gott. Det blev även pizza till middag, ni vet lata föräldrar är lika med pizza men ja nån gång kan man väl unna sig, eller? 
 
Jag har pratat med Samuel och nu redan på onsdag kommer det nog ut en videoblogg, ni kan ju kika in på hans blogg (HÄR) vi har nämligen lite planer för oss och jag hoppas det blir bra!! Ha det bra för nu måste jag nog faktiskt plugga ändå. 
 
Bara för att liksom ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback