Premier, SO och vit choklad.

Hallu, jag lever!! Jag har inte orkat blogga så iställer för ett tråkigt inlägg så tänkte jag vänta tills jag har nånting att berätta. Eller ja jag har väl ingenting att berätta nu heller. Men vi kör ändå.
Igår var jag på The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 alltså premieren som var då 0.01 mitt i natten. Ja kom hem runt 2.00 men på nåt konstigt vis så kunde inte riktigt min hjärna stänga av sig så jag somnade kanske runt 3 tiden och ja jag skulle ju upp till skolan också så det gick ju bra. När jag vaknade i morse så gick jag upp, tog på mig kläder sen gick jag och lade mig igen tills mamma sa att det var dags att åka till skolan och som tur var så skjutsade mamma mig imorse till skolan.
 
Ni vet väl att jag pratade förut om en SO uppsats som jag höll på med för fullt, och ja jag kan säga att slit och bra jobb ger ett bra betyg. Jag fick nämligen ett C på den och nu pratar vi om min SO lärare och det är inte vilken lärare som helt utan en lärare som har mycket krav för att få ett högt betyg. Så jag är så fucking(förlåt för ord valet) GLAD så jag skulle kunna spricka. 
 
Jag sitte ju som vanligt här med musik i öronen men unnar mig  nånting också. Jo det är så här att igår så var jag ner till Ica med en kompis som också skulle med på bion och jag hittade Marabou vit choklad och var bara så tvungen till att köpa den. Mmmm vit choklad in my ♥. Nej fy så mycket det blev nu. Ha det bra. Kram ♥
 
Mmm beskåda denna underbara sak. 
 
 
 
 


pullan

vit helt okej men det ska vara vanlig höhö <3 <3

2012-11-14 / 19:46:13
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback