Mitt drömyrke: Stylist

Hejsan hoppsan! Här sitter jag och lyssnar på musik och har det skoj, haha. Jag håller ju på med ett arbete på SO om mitt drömyrke och jag tog såklart stylist så nu efter jag kom hem från mormor och morfar satte jag min syster på en stol och sminkade henne och fixade hennes hår, tog kort efter med min systemkamera som jag då ska göra en framsida. Det ska liksom bli ett häfte. Jag tror jag ska ta fler bilder fast på mig. Men ni kan ju få kika på bilderna jag tog, jag gjorde även om dem lite så att dem blev mer levande och ljuset blev lite konstigt eftersom att det var så mörkt ute så blev det inte så ljust inne och jag var tvungen att använda min skrivbordslampa för att få ett skarpare ljus. 
 
 
Så blev det, blev det inte snyggt? Man kanske skulle börja visa er hur jag gör mina sminkningar och smintekniker, skulle inte det vara kul? 
 
Imorgon är det måndag igen och på tisdag är jag ledig eftersom att vi har såkallad time out-dag och då är man ledig liksom och på fredag brytdag. Nu ska jag ta kväller här och kanske gå och göra lite te. Go´kväll ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback