Jag vill baka någonting

Hejsan, jag sitter i köket och är nyduschad och ska komma på nånting att baka. Jag ska nämligen till mormor och morfar och fika på eftermiddagen och då tänkte jag vara lite gullig och baka nånting. Det lutar mest mot att jag kommer göra en kladdkaka, det lät väl gott va? För jag tror att alla dem ingredienserna är hemma och det är ganska lätt att göra också. Jag kollar runt på recept på recept.nu och kladdkakan låter godast men jag ska kolla runt lite mer iallafall för det kan finnas nånting annat som lockas. Vad ska ni göra idag? Det kan vara kul att veta vad mina läsare gör. 
 
Min skolan har time out på tisdag så jag är ledig då och på fredag är det brytdag och då om jag mins rätt så brukar vi få sluta halv två på sådana dagar. Nej nu ska jag leta vidare på alla recept. Ha det gött igelkött!! ♥
 
Jag tog bilden från google om ni undra och mums vad gott det ser ut haha !! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback