Easy come, easy go

Go´Kväll! Hur mår ni? Jag mår bra men har ont i halsen fortfarande...men jag tjurar inte för det för imorgon är det fredag. Så jäk*la härligt!! 
 
Nu när jag har kollat på en massa videoklipp på youtube med olika vloggare så får jag en känsla av att också göra det. Att nån gång ibland lägga upp ett videoklipp. Jag har sagt det i flera inlägg förut att man kanske ska börja göra det ibland typ en gång i veckan. Tänk så kul! Haha. Ja vi får helt enkelt se. Jag kanske kan prata med min trogne vän Samuel om vi kanske kan göra det tillsammans någongång ibland. Haha. 
 
Jag har egentligen inte mycket att säga mer kände att det kanske skulle vara kul att skriva lite. Jag var ju och pratade med syven(studie och yrkesvägledaren) som finns på skolan och jag kan säga att jag blev hur mycket klokare än jag var innan. Det känns så skönt att man kan gå och prata med någon annan än kompisarna och föräldrarna. Nog för att de är skönt att också kunna prata med nån i familjen om sådant här så känner jag som att det är skönt att få prata med någon som är lite professionel och kan nästan allt om att välja ett gymnasium vilket för mig är väldigt svårt att göra för jag känner att jag vill göra så mycket med mitt liv men jag vet att jag måste ta och välja nånting snart. Jag tänkte när jag gick i sjuan att, skönt att det är två år kvar att välja gymnasium men tji fick jag. Nog för att jag har tänkt ganska mycket på det här men nu när det gäller så hoppas att jag kan få det jag och verkligen tycker är kul.
 
Så tack för mig och god natt ! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback